ČETRTI DAN

Prebudili smo se v sončno jutro. Po zajtrku smo se učenci 1. skupine odpravili na ogled Nordijskega centra Planica in se povzpeli na vrh letalnice bratov Gorišek. Prehodili smo kar 1191 stopnic. 2. skupina je odkolesarila do meje z Italijo in do jezera Jasna. Med potjo smo se naučili zamenjati tudi zračnico, saj je enemu izmed nas počila. Po kosilu smo se odpravili na pohod, kjer smo si privoščili carski praženec in topel kakav s smetano, nekaj sošolcev pa je v domu pripravljajo pehtranovo potico, ki smo jo pri večerji pojedli do zadnjega kosa. Sledila je predstavitev sob in kviz ter socialne igre. Pred nami je še zadnja noč, ko bomo še zadnjič poklepetat in se skupaj podružili.

Zjutraj sledi pakiranje kovčkov, kajti vračamo se domov. V Ljubljano pridemo okoli 14.00 ure. Veseli vas bomo, še bolj pa počitnic, ki so pred nami😉

Zala Dvoršak Zamernik, Ilona Djukić, Ajda Gasparič, 7. b

TRETJI DAN

Zbudili smo se ob 7.15 in odšli na zajtrk. Po zajtrku smo se preizkusili v cirkuških veščinah in spoznali osnove orientacije. Po kosilu smo se pomerili v orientacijskem teku. Pot nam je pokvaril rahel dež in sošolci, ki so nam nagajivo skrivali naloge. Do večerje smo igrali odbojko, košarko in badminton, nekateri pa so počivali. Po večerji so sledile igre brez meja, v katerih smo neskončno uživali. Pred spanjem pa smo zaplesali račke in pridno zaspali.

Jonas Vončina in Kristjan Omahne, 7. b

DRUGI DAN

Prebudili smo se v deževno jutro. Po jutranji telovadbi smo se odpravili na odličen zajtrk. Nato je 1. skupina v telovadnici premagovala višinske strahove s plezanjem po plezalni steni, 2. skupina pa je obiskala izvir reke Save Dolinke – Zelenci. Po kosilu sta se skupini zamenjali. Zvečer smo imeli filmski večer ter družabne igre. Kljub dežju uživamo in vas lepo pozdravljamo.

Nejc Goršič, 7. a

PRVI DAN

Danes smo se učenci 7. razreda polni pričakovanj zbrali pred gimnazijo Šentvid ob 8.15 uri. Odpravili smo se v CŠOD Planica. Ko smo prispeli, smo pomalicali in prisluhnili navodilom doma. Nato smo se nastanili po sobah in se razpakirali. Po odličnem kosilu smo imeli počitek, nato pa smo imeli dejavnosti. Prva skupina je odšla na kolesarski izlet do jezera Jasna, druga skupina pa je spoznala zgodovino smučanja in se povzpela na skakalnico. Po večerji smo se odpravili na večerni sprehod z lučkami. Za nami je nadvse lep dan.