Smo ugledna šola, ki z znanjem in s sodelovanjem omogoča zdravo in ustvarjalno življenje.

OBVESTILA

Rezultati regijskega tekmovanje iz matematike

V četrtek 4. 4. 2024 je potekalo regijsko tekmovanje iz matematike na Osnovni šoli Spodnja Šiška. Tekmovanja se je udeležilo 14 naših učencev in kar 11 učencev bo prejelo bronasto priznanje. Učenka 8. razreda Živa Bekeš se je uvrstila na državno tekmovanje, ki bo...

Regijsko tekmovanje iz fizike

V četrtek, 11. 4. 2024, bo na Osnovni šoli dr. Vita Kraigherja potekalo regijsko tekmovanje iz fizike, ob 14.00. Tekmovalci gredo ob 12.20 na kosilo. Ob 12.45 bodo tekmovalci v spremstvu učiteljice odšli na mestni avtobus in se odpeljali na prizorišče tekmovanja....

Pomladanski občinski kros, četrtek, 11. 4. 2024

V četrtek, 11. 4. 2024, bo v Tivoliju potekalo prvenstvo osnovnih šol Ljubljane v pomladanskem krosu. Šolo zastopajo učenci, ki so se uvrstili med prve tri na šolskem krosu – seznam je priložen. ZBOR: ob 9.00 v jedilnici (šolsko malico vzamemo s seboj). Štart učencev...

Regijsko tekmovanje iz matematike

V četrtek 4. 4. 2024 bo potekalo regijsko tekmovanje iz matematike na Osnovni šoli Spodnja Šiška. Odhod iz Šentvida: Ob 13.00 Tekmovanje: Od 14.00 do 15.30 Predviden povratek v Šentvid: 16.30   Za prevoz bomo uporabili avtobus LPP, učence bosta spremljala dva...

Tekmovanje osnovnošolcev v znanju matematike za Vegova priznanja

NA ŠOLSKEM MATEMATIČNEM TEKMOVANJU JE SODELOVALO 187 UČENCEV OD 1. DO 9. RAZREDA. Rezultate za posamezne razrede najdete v priponkah. Vsem tekmovalcem čestitamo. 1.razred-rezultati-uradni 2.razred-rezultati-uradni 3.razred-rezultati-uradni 4.razred-rezultati-uradni...

POVEZAVE

PRIHAJAJOČI DOGODKI

KRONIKA DOGODKOV

Družinski pohod v Krnico

Danes, v soboto, 13. 4. 2024, smo bili na Družinskem pohodu. Tokrat smo se odpravili na Gorenjsko. Pri jezeru Jasna nad Kranjsko Goro smo pričeli z pohodom po nezahtevni, a toliko bolj zanimivi poti. Vso pot nas je spremljalo žuborenje Pišnice, petje ptic in vroče...

Danes, 11. 4. 2024, smo imeli mestno tekmovanje v krosu za učence ljubljanskih osnovnih šol. Nastopili smo z 38 tekači in dosegli kup lepih uvrstitev. Učenci so tekmovali srčno in pošteno. Ponosni smo nanje. [ngg src="galleries" ids="608" display="basic_thumbnail"...

V četrtek, 28. 3. 2024, smo se učenci 7. razreda odpravili na naravoslovni dan v živalski vrt Ljubljana. Tam smo si pred prihodom vodičev ogledali domače živali. Nato smo se razdelili v dve skupini. Prva skupina je najprej rokovala s kraljevim pitonom in tarantelo,...

V petek, 22. 3. 2024, smo imeli učenci od 6. do 9. razreda kulturni dan. Najprej smo imeli voden ogled Ljubljane. Nato smo se odpravili v Cankarjev dom, kjer smo poslušali koncert z naslovom Vse poti vodijo na Dunaj. Po koncertu smo se z mestnim avtobusom vrnili nazaj...

Folklorni večer v Šentvidu V soboto, 23. 3. 2024, je v Ljudskem domu Šentvid potekal Folkorni večer v Šentvidu. Nastopili so veterani folklorne skupine Emona, učenci 4. in 5. razreda folklornega krožka OŠ Šentvid ter učenci OŠ Pirniče. Učenci OŠ Šentvid plešejo pod...